تنفر کتابخانه طراحی وب انیمیشن مشاهده

تنفر: کتابخانه طراحی وب انیمیشن مشاهده دانلود آموزشی انیمیشن طراحی آموزش

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی قیمت خانه‌های مسکونی ۳۰ درصد کم کردن یافت ، دومینوی شکست قیمت‌ها به مسکن رسید

    ایجاد ثبات در بازار اقتصادی کشور طی چند وقت اخیر زمینه‌ساز کم کردن ۳۰ درصدی قیمت مسکن شده است است. 

    قیمت خانه‌های مسکونی ۳۰ درصد کم کردن یافت ، دومینوی شکست قیمت‌ها به مسکن رسید

    دومینوی شکست قیمت ها به مسکن رسید/ قیمت منزل های مسکونی ۳۰ درصد کم کردن یافت

    عبارات مهم : بازار

    ایجاد ثبات در بازار اقتصادی کشور طی چند وقت اخیر زمینه ساز کم کردن ۳۰ درصدی قیمت مسکن شده است هست.

    به گزارش گروه تحریریه سایت؛ بازار مسکن به عنوان بااهمیت ترین بازار اقتصادی کشور این روز ها روند نزولی قیمتی در پیش گرقته و همین عنوان زمینه ساز زیاد کردن معاملات مسکن در چند روز گذشته شده است است.

    کاهش تلاطم های بازار اقتصادی کشور، ایجاد ثبات در بازار ارز و سکه و همچنین برخورد با مفسدان اقتصادی از جمله عوامل زمینه ساز کم کردن قیمت مسکن در بعضی از نقاط کشور شده است است.

    قیمت خانه‌های مسکونی ۳۰ درصد کم کردن یافت ، دومینوی شکست قیمت‌ها به مسکن رسید

    کارشناسان مسکن معتقدند: زیاد کردن مهاجرت از تهران، کم کردن قیمت مصالح ساختمانی، کم کردن قیمت تمام شده است ساخت وساز از بااهمیت ترین عوامل در سقوط قیمت مسکن عنوان شده است است.

    حمید عزیزی عضو کمیسیون صنعت مجلس گفت: طی روز های اخیر اتفاق مبارکی در حال رخ دادن است و قیمت ارز در سراشیبی سقوط قرار گرفته، کم شدن قیمت ارز باید بسیار سریعتر اتفاق می افتاد و زیاد کردن قیمت ها در بازار بسیار کاذب بود.

    ایجاد ثبات در بازار اقتصادی کشور طی چند وقت اخیر زمینه‌ساز کم کردن ۳۰ درصدی قیمت مسکن شده است است. 

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم سقوط قیمت دلار و زیاد کردن ارزش پول ملی همچنان ادامه داشته باشد، گفت: دولت به واسطه بعضی کارها باید از زیاد کردن قیمت ارز در بازار و کم کردن ارزش پول ملی جلوگیری کند و اجازه ندهد سیر صعودی و روند گذشته تکرار شود.

    وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی کم شدن قیمت ارز بر روند کم کردن قیمت خودرو، کالا ها و مسکن اثرگذار هست، ادامه داد: از ابتدا اعلام شده است بود که مردم فریب شرایط بازار را نخورند، امیدواریم با روند فعلی بازار تثبیت شود.

    این نماینده در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کم شدن قیمت ارز قطعا در کم کردن قیمت ماشین در بازار اثرگذار هست، افزود: بانک مرکزی باید نقدینگی موجود در جامعه را تجمیع و به صورت هدفمند در بخش های متفاوت سرمایه گذاری کند، فرمانده این میدان بانک مرکزی است و باید این توان را داشته باشد.

    قیمت خانه‌های مسکونی ۳۰ درصد کم کردن یافت ، دومینوی شکست قیمت‌ها به مسکن رسید

    کاهش ادامه دار قیمت مصالح ساختمانی

    فرشیدپور حاجت دبیر انجمن انبوه سازان کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه اقتصادی گروه تحریریه سایت؛ با اشاره به اینکه قیمت مسکن ارتباط چندانی با بازار دلار نداشته هست، گفت: قیمت مسکن در بازه زمانی ۸ ماهه به علت نوسانات اقتصادی دچار رشد قیمت شد و این رشد قیمتی در سراسر کشور مشاهده شد، ولی با ایجاد ثبات و ارائه بسته های حمایتی به بخش مسکن قیمت ها روند ثبات به خود گرفت.

    ایجاد ثبات در بازار اقتصادی کشور طی چند وقت اخیر زمینه‌ساز کم کردن ۳۰ درصدی قیمت مسکن شده است است. 

    وی با بیان اینکه تفاوت قیمتی بازار مسکن با نوسانات ارزی یک پنجم بوده هست، افزود: همزمان با زیاد کردن قیمت دلار قیمت مسکن زیاد کردن چندانی نداشته، لیکن که این بازار توان چنین رشد قیمتی را ندارد.

    پورحاجت اظهار کرد: بازار مسکن کشش زیاد کردن قیمت بیش از این را ندارد، بنابراین همزمان با ثبات بازار اقتصادی قیمت مصالح ساختمانی کم کردن یافته و همین امر موجب شده است روند این بازار مثبت شود.

    قیمت خانه‌های مسکونی ۳۰ درصد کم کردن یافت ، دومینوی شکست قیمت‌ها به مسکن رسید

    دبیر انجمن انبوه سازان کشور با اشاره به اینکه سرمایه های سرگردان در کشور به طور قطع به سمت بازار مسکن خواهد رفت، گفت: حبابی در بازار مسکن وجود ندارد و به همین علت نسبت به تحرکات ایجاد شده است در اقتصاد کشور تصویر العمل خاصی نشان نمی دهد.

    وی ادامه داد: باید تلاش کنیم با زیاد کردن تولید مسکن و ایجاد تعادل در بازار روند کاهشی قیمت ها را به خاص در بخش مصالح ساختمانی ایجاد کنیم.

    افزایش قیمت تسهیلات مسکن باید در دستور کار قرار گیرد

    در همین رابطه احمد سرحدی کارشناس بازار مسکن در گفت وگو با خبرنگار گروه اقتصادی گروه تحریریه سایت؛ با اشاره به اینکه ایجاد تعادل در بازار اقتصادی کشور و برخورد با مفسدان اقتصادی یک اتفاق بسیار مبارکی جهت بازار مسکن هست، گفت: باید امیدوار باشیم ثابت ماندن قیمت ارز همچنان استمرار داشته باشد، آیا که سرمایه های سرگردان در اقتصاد کشور می تواند به سمت بازار ثابتی مانند ساخت و ساز هدایت شود.

    وی ادامه داد: باید دولت کارها مؤثری از جمله جلوگیری از ورود دلالان و سوداگران را به این بازار اجرایی کند، لیکن که دلالان و سوداگران نقش بسیار مهمی در زیاد کردن قیمت مسکن خواهند داشت.

    سرحدی با بیان اینکه هم اکنون بازار مسکن یک بازار مصرفی هست، افزود: قیمت هایی که در بازار مسکن وجود دارد واقعی است و ما می توانیم با زیاد کردن تولید مسکن قیمت ها را به ثبات برسانیم.

    این کارشناس بازار مسکن زیاد کردن توان خرید مسکن را بااهمیت ترین راهکار جهت کم کردن قیمت مسکن بیان کرد و گفت: هم اکنون قیمت های مسکن روند نزولی دارد، ولی دولت باید جهت ثابت نگه داشتن این روند توان خرید مسکن جهت مردم را زیاد کردن دهد.

    وی ادامه داد: دولت می تواند با زیاد کردن تسهیلات خرید مسکن و همچنین کم کردن اقساط این تسهیلات، بازار مسکن را به یک بازار ایده آل برساند.

    کاهش ۳۰ درصدی قیمت مسکن

    در همین راستا گزارش های میدانی نشان می دهد که قیمت آپارتمان های ۴۰ تا ۸۵ متری در مناطق متفاوت به طور میانگین ۲۵ تا ۳۰ درصد کم کردن یافته، ولی بیشترین کم کردن قیمت در آپارتمان های متراژ اوج در مناطق شمال نشین پایتخت کشور عزیزمان ایران دیده می شود.

    یکی از مشاوران املاک در غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام کرده هست، بسیاری از مالکان به علت فرار از طرح مالیات از منزل های خالی حاضرند قیمت ملک خود را با ۳۰ تا ۴۰ درصد زیر قیمت به فروش برسانند.

    در همین راستا یکی دیگر از سازندگان مسکن اعلام کرده هست؛ قیمت ها به طور معمول در نیمه دوم سال روند کاهشی به خود می گیرد و در چنین شرایطی همزمان با ایجاد ثبات در بازار های موازی کم کردن قیمت مسکن بیش از گذشته شده است است.

    بر اساس این گزارش چندی پیش عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در همایش سیاست های توسعه مسکن اعلام کرده بود که با اجرای طرح بازآفرینی شهری می توانیم اوضاع بازار مسکن را اصلاح ببخشیم.

    وی ادامه داد: دخالت دولت جهت اصلاح اوضاع بازار مسکن باید بسیار محدود باشد، لیکن دخالت های دولت در این بازار نتیجه ای جز زیاد کردن تورم مسکنی نخواهد داشت.

    هم اکنون بیش از ۲ و نیم میلیون واحد مسکونی خالی از جمعیت در کشور وجود دارد که به علت نبود سامانه املاک و اسکان این منزل ها رها شده است است در حالی که عرضه و فروش این واحدها نقش بسیار مهمی در اصلاح اوضاع بازار مسکن دارد.

    اجرایی شدن طرح مالیات از منزل های خالی

    در همین خصوص صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اجرای طرح اخذ مالیات از منزل های خالی گفت: طراحان طرح با تدوین این طرح به دنبال حمایت از تولید و عرضه مسکن، کم کردن نوسانات بازار مسکن، جلوگیری از سوداگری و حمایت از منزل دار شدن اقشار ضعیف هستند.

    وی اظهار کرد: مالیات اعمال شده است بر عایدی مسکن، در سال نخست ۵ درصد، در سال دوم ۱۰ درصد، در سال سوم ۱۵ و در سال چهارم ۲۰ درصد آینده نگری شده است است.

    وی گفت: درآمد های مالیاتی حاصل از اجرای طرح مالیات بر عایدی املاک، جهت زیاد کردن اعتبار تسهیلات مسکن جهت اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه و توسعه زیرساخت های تولید مسکن جهت این قشر هزینه می شود.

    سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: به نظر من تصویب و اجرا شدن قانون مالیات بر عایدی املاک گام مثبتی در کم کردن دلال بازی و قیمت مسکن خواهد بود.

    براساس این گزارش در صورتی طرح مالیات از منزل های خالی اجرا شود و هزینه های آن جهت تسهیلات بخش مسکن تخصیص داده شود نقش بسیار موثری در زیاد کردن قدرت خرید مسکن دارد به همین منظور دولت با اجرایی کردن آن می تواند این بازار را دستخوش تغییرات بسیاری از جمله کم کردن مسکن قرار دهد.

    هم اکنون روند کاهشی قیمت مسکن شروع شده است و در این بین دولت می تواند با زیاد کردن تسهیلات خرید مسکن و قدرت خرید مردم این روند قیمتی را ادامه دهد هم اکنون بسیاری از خریداران و فروشندگان مسکن دست نگه داشته اند تا شاید بازار مسکن به آرامش برسد و در این بین کم کردن ۳۰ تا۴۰ درصدی قیمت مسکن خود یک خبر بسیار خوش جهت خریداران و مستأجران است.

    واژه های کلیدی: بازار | مالیات | اقتصادی | تسهیلات | ایجاد تعادل | تسهیلات مسکن | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار