تنفر کتابخانه طراحی وب انیمیشن مشاهده

تنفر: کتابخانه طراحی وب انیمیشن مشاهده دانلود آموزشی انیمیشن طراحی آموزش

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چطور می‌توان خواننده محبوب مردم را کشف کرد؟ , بررسی سه جانبه و متفاوت در دنیای موسیقی

    ما در عصر «هر روز یک خواننده جدید» زندگی می کنیم. عصری که هر روز یک خواننده معمولا پاپ را به مخاطبان معرفی و با سیاست هایی، سیلی از هواداران را به سمتش روانه می

    چطور می‌توان خواننده محبوب مردم را کشف کرد؟ , بررسی سه جانبه و متفاوت در دنیای موسیقی

    بررسی سه جانبه و متفاوت در دنیای موسیقی؛ چطور می توان خواننده محبوب مردم را کشف کرد؟

    عبارات مهم : موزیک

    ما در عصر «هر روز یک خواننده جدید» زندگی می کنیم. عصری که هر روز یک خواننده معمولا پاپ را به مخاطبان معرفی و با سیاست هایی، سیلی از هواداران را به سمتش روانه می کند. ولی واقعیت این است که تعداد کمی از این خواننده ها در گردونه محبوبیت باقی می مانند. به هر حال لقب «محبوب ترین»، عنوان هیجان انگیزی است و هر خواننده ای دوست دارد آن را تجربه کند.

    به گزارش خراسان، به نظرتان در این آشفته بازار موسیقی که بازار فروش بلیت های کنسرت ناخالصی هایی دارد و سیاست های پولی حاکم بر آن، گاهی باعث فروش بلیت ها به یک پنجم قیمت و واگذاری به بعضی نهادها به عنوان هدیه می شود و از طرفی قضیه خرید و فروش لایک و دنبال کننده ستاره ها هم مطرح هست، چطور می توان خواننده محبوب مردم را کشف کرد؟ جهت کشف این محبوبیت باید به دل مردم زد. باید دید مردم جهت دستگاه پخش خودروی شخصی شان، چه آهنگی را دانلود یا مخاطبان گوشی ارزش را به صدای کدام خواننده مهمان می کنند؟ جایی که کمتر درگیر بازار دلالی موسیقی است و مردم جهت خواننده محبوب و موزیک مورد علاقه ارزش حاضرند ماهانه خرج کنند و از این اتفاق خوشحال هم باشند.

    ما جهت دانستن حقیقت به سراغ یک سایت تخصصی موسیقی و دو اپراتور همراه اول و ایرانسل رفتیم. نتیجه های به دست آمده عجیب و گاهی غیر منتظره بود. در این میان به خواننده هایی برخورد کردیم که شاید آن ها را فراموش شده است می دانستیم یا اسم ارزش را کمتر شنیده بودیم. به نظر می آید سلبریتی هایی وجود دارند که باید آن ها را هم بشناسیم.

    رکوردها در دست «پاشایی» و «چاوشی»
    سایت های دانلود قانونی موسیقی، یکی از مرجع هایی است که می توان در آن به دنبال برترین ها بود. موسیقی یکی از دغدغه های بازدیدکنندگان این سایت هاست و می توان گفت این افراد پیگیرتر از مردم عادی به دنبال موسیقی و خواننده ها هستند و مهم تر از آن، جهت دانلود موزیک های دلخواه ارزش قانون مندند و البته پول خرج می کنند. طبق آمار «بیپ تونز»، بیشترین دانلود موزیک از اسفند ماه سال ۱۳۹۰ از میان ۲۶۷۵ خواننده سبک های متفاوت پاپ، کلاسیک، فولکلور، کلاسیکال، راک و تلفیقی در دست «بغض» مرتضی پاشایی است.

    انگار تراژدی او ادامه دارد و هنوز کسی نتوانسته است جای پاشایی را بعد از تجربه های تلخش بگیرد. رتبه های دوم و سوم آمار پردانلودترین ها متعلق به «تاوان» احسان خواجه امیری که اغلب آن را به اسم سریال «آوای باران» می شناسند و «دوست داشتم» محسن چاوشی خواننده محبوب است که سال ۹۲ منتشر شد و در همان برهه، طرفداران زیادی پیدا کرد. البته نام محسن چاوشی در فهرست بیپ تونز، چند بار دیگر هم تکرار شده است است.

    او محبوب ترین خواننده بر اساس تعداد دانلود و فروش است و همچنین رکورد بیشترین دانلود در روز، در سه ماه اول سال ۹۷ را دارد. توصیه قابل حدس دیگر، رکورد پرفروش ترین تک موزیک سال گذشته است که به «حمید هیراد» و قطعه «شوخیه مگه» تعلق دارد. این آمار، زمانی جالب تر می شود که بدانید پر فروش ترین آلبوم سال متعلق به «دریا کجاست» گروه چارتار با سبک موسیقی تلفیقی هست. البته اگر آمار را تفکیک کنیم در سه ماه اول سال، محسن چاوشی با «خوزستان»، بهنام بانی با «ماه عسل ۹۷» و رضا صادقی با «دیوونه خونه» در رتبه اول تا سوم پردانلودترین ها قرار دارند. در موسیقی کلاسیک ایرانی، حسین علیزاده و در موسیقی راک، کیان پورتراب پیشتازند.

    خواننده های پاپ باسابقه مورد علاقه «ایرانسلی ها»
    رتبه بندی موزیک های پیشواز اپراتورها، یکی دیگر از جاهایی است که می توان با تکیه بر آن گفت مردم جهت کدام خواننده ها حاضرند پول بپردازند تا مخاطبانشان را به صدای آن خواننده مهمان کنند. در آمار ماهانه رتبه های برتر پیشواز ایرانسل، به جز رتبه پنجم که رضا نیک فرجام با قطعه «مادر» آن را از آن خود کرده، به پاپ خوان ها تعلق دارد.

    در این آمار میثم ابراهیمی با قطعه نه چندان جدید« عشقم» و «دلبری تو» توانسته رتبه اول، چهارم و دهم جدول را از آن خود کند. حمید هیراد در این فهرست تا پله هفتم با قطعه «دیوانه شهر» اوج آمده است . در این فهرست ده تایی خواننده کمتر آشنا شده است دیگری به نام علی ارشدی رتبه نهم را با قطعه « تو که دیدی» تصاحب کرده است.

    نکته جالب تر این که در فهرست رتبه های عمومی که در بازه زیاد از چند ماه تنظیم می شود، حمید عسکری با قطعه نوستالژیک «به علاقه تو» پیشتاز میدان است و جالب تر این که در فهرست رتبه های عمومی، محسن یگانه تنها خواننده ای است که دو رتبه دارد، رتبه سوم با قطعه «سکوت» و رتبه هشتم با قطعه«نباشی». امین رستمی با قطعه غمگین« دلم گرفته» نفر دوم است که جزو معروف ترین موزیک های او هم به شمار می آید. با وجود خواننده هایی مانند «پویا بیاتی»و «محمد علیزاده» در رتبه های ۸ و ۹ این رتبه بندی، می توان فهمید که این خواننده ها در این روزهای پر رفت و آمد دنیای موسیقی هنوز هم هواداران واقعی خود را دارند.

    «همراه اولی»ها، عاشق خواننده های پدیده
    رتبه بندی آواهای انتظار همراه اول پر از شگفتی هست. رضا نیک فرجام خواننده ای که با قطعه «مادر» نفر پنجم پرطرفدارهای پیشواز ماهانه ایرانسل بود، در این جا از میان ۶۲هزار و ۹۶۹ آوای انتظار، نفر اول هست. یادم می آید این موزیک را نخستین بار در صبح یک جمعه بهاری در تاکسی شنیدم. آن قدر تراژدی وار بود که راننده موسپید، مانند ابر بهار اشک می ریخت و من هم با این که چند دقیقه از منزل مان زیاد دور نشده بودم، دلتنگ مادرم شدم.

    به هر حال، پدیده این فهرست ها توانسته است به واسطه تمسک به «مادر» آن قدر محبوب شود که نامش در دو فهرست اپراتورهای همراه اول قرار بگیرد بدون هیچ هیاهوی اضافه ای. خواننده های پر سر و صدای پاپ، این روزها علی رغم فهرست ایرانسل در این جا حضور دارند. محسن ابراهیم زاده با موزیک معروفش یعنی «دونه دونه» در رتبه پنجم و بهنام بانی با «عاشقم کرده» یک پله پایین تر از او قرار گرفته هست. جالب تر این که هیچ آوای انتظاری از حمید هیراد که در آمار بیپ تونز و فهرست ایرانسل صاحب رتبه بود، دیده نمی شود.

    در این فهرست بعضی خواننده ها با رتبه هایی کمی بعد و پیش، باز هم در کورس مسابقه هستند. محمد علیزاده با «عشقم این روزا» و فرزاد فرزین با «عاشقت شدم» به ترتیب نفرات دوم و سوم این فهرست هستند. انگار همراه اولی ها با « عشق» در این زمینه مانوس ترند. رتبه چهارم این فهرست به قطعه نام آشنای « ای حرمت» علی محمد کریمخانی متعلق است که به احتمال زیاد قرار داشتن در ماه ذی القعده و دهه کرامت، در اوج آمدن این رتبه نسبت به ماه های گذشته بی تاثیر نبوده هست. فهرست آواهای انتظار همراه اول بسیار متنوع است و همین تنوع باعث شده است دو مداحی هم جزو ده تایی های همراه اول باشند.

    «کربلا می خوام» جلال زارع در رتبه هفتم و «آقا حسین» روح ا… ابوالحسنی در رتبه نهم این فهرست قرار دارد. جالب این که در میان آواهای انتظار محبوب همراه اول، رتبه دهم به یک قطعه ترکی تعلق دارد. گویا تعصب آذری ها به زبان محلی ارزش به این جا هم سرایت کرده است و دوست دارند مخاطبان ارزش هم تا وقت پاسخ دادن به تلفن ارزش موزیک آذری بشنوند. این قطعه «علی بالا» از رحیم شهریاری خواننده محبوب آذری زبان هاست.

    هنگام بررسی این آمارها، گاهی آینده نگری ها اشتباه از آب در آمد و گاهی شگفت زده شدیم. گاهی درست همان طور که آینده نگری می کردیم، خواننده ای نفر اول میدان بود. به هر حال تعدادکسانی که از طریق سایت های موسیقی یا اپراتورهای تلفن همراه، پیگیر خواننده های مورد علاقه ارزش هستند، آمار قابل اعتنایی است که نشان می دهد اشتراک ها و تفاوت ها در کجاست و افراد پیگیر، میل موسیقایی ارزش حول کدام خواننده می چرخد.

    چطور می‌توان خواننده محبوب مردم را کشف کرد؟ , بررسی سه جانبه و متفاوت در دنیای موسیقی

    واژه های کلیدی: موزیک | همراه | دانلود | موسیقی | ایرانسل | خواننده | ایرانسل | خواننده | همراه اول | تلفن همراه | محبوب ترین


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار